U Facebooku bychom měli nejprve něco vědět, než jej začnete používat a to převážně to, jak jeho propagační prvky propojit s webovými stránkami. Facebook pro firmy může totiž řádně podpořit naše podnikání. Facebook je stále více oblíbeným a proto by neměl uniknout žádnému majiteli webových stránek.
§ Každým den se na Facebooku totiž může objevit více a více našich potenciálních zákazníků a uživatelů našich internetových stránek.
§ Právě Facebook může přivést na naše webové stránky, anebo do našeho e-shopu množství nových zákazníků.
§ Případně je možné prostřednictvím Facebooku sdílet informace ze svých webových stránek s přáteli.
Profil na Facebooku
Nejprve je třeba si dobře pročíst podmínky užívání Facebooku. Mimo mnoha důležitých informací se j jeho pravidlech dočteme, že si můžeme vytvořit svůj profil, stránku nebo skupinu. Každý z nich má svá pevná pravidla, jak je používat.
§ Osobní profil si vytváří pouze jeden člověk a musí v něm být uvedeny pravdivé údaje o sobě.
§ Stránky se na Facebooku používají pro propagaci podnikání, nebo pro jiné komerční, politické nebo charitativní organizace.
§ Skupina slouží ke komunikaci mezi lidmi stejných zájmů.
Proč je výhodné dostat Facebook na vaši internetovou stránku
Umístit Facebook na naši internetovou stránku a naopak náš web na Facebook je důležité z toho důvodu, že je možné informovat o tom, že jsme my, či naše instituce na Facebooku a co na něm děláme. Případně je možné na Facebooku získávat fanoušky a využívat tlačítka Like pro sdílení. Toto vše Facebook umožňuje pomocí různých druhů a typů vizitek, nebo tlačítek. Zrovna tak je výhodné umístit na naše webové stránky výběr různých tlačítek a vizitek na Facebook. Například jsou oblíbené takzvané Like box Stránky. Uživatelé vašich webových stránek je tak budou mít stále na očích.